KWALITARIA AEGONPLEIN

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 2261 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Kwalitaria Aegonplein. Meer weten? Ontdek meer

30 mei 2026 om 23:39 alles was lekker dikke tien
29 mei 2026 om 22:00 JA HET WAS SUPER LEKKER EN SNEL GELEVERD TOP
28 mei 2026 om 21:51 Lekkere hamburgers en patatjes.
25 mei 2026 om 13:16 Goed eten bezorgen netjes op tijd
24 mei 2026 om 23:09 burger is altijd goed bij deze kwalitaria!!! complimenten aan de chef!
24 mei 2026 om 15:55 gewoon goed en lekker
15 mei 2026 om 18:45 Heerlijke broodjes!!
13 mei 2026 om 21:03 De bezorger was netjes op tijd, het eten nog warm en de patat niet te zout. Kortom, voor herhaling vatbaar.
12 mei 2026 om 19:19 alle ws lekker
12 mei 2026 om 11:57 SNEL EN LEKKER!!
10 mei 2026 om 20:00 heerlijke sate.
10 mei 2026 om 19:43 Hamburger was echt heel lekker, alleen de raspatat was veelste ver doorgebakken. Die heb ik helaas weg moeten gooien. Ook kipnuggets was erg knappend gebakken.. jammer… maar de hamburger was heel lekker!