KWALITARIA AEGONPLEIN

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 2261 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Kwalitaria Aegonplein. Meer weten? Ontdek meer

26 jun 2026 om 15:09 De sausage was ok, maar niet een echte engelse . Ijsje was niet slecht, maar niet m'n favoriet en de frietjes waren wel goed te eten.
23 jun 2026 om 21:45 het was heerlijk
22 jun 2026 om 10:21 Smaakte prima! Zeer duurzaam verpakt ! Op één enkel dingetje na géén plastic, top
16 jun 2026 om 18:47 Lekkere patat. Kroket frikandel en. Lekkere pistache. Milkshakes.
11 jun 2026 om 18:48 Lekker snacketen. Goed verpakt.
30 mei 2026 om 23:39 alles was lekker dikke tien
29 mei 2026 om 22:00 JA HET WAS SUPER LEKKER EN SNEL GELEVERD TOP
28 mei 2026 om 21:51 Lekkere hamburgers en patatjes.
25 mei 2026 om 13:16 Goed eten bezorgen netjes op tijd
24 mei 2026 om 23:09 burger is altijd goed bij deze kwalitaria!!! complimenten aan de chef!
24 mei 2026 om 15:55 gewoon goed en lekker