Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Kwalitaria Aegonplein. Meer weten? Ontdek meer
N
26 jun 2026 om 15:09
De sausage was ok, maar niet een echte engelse . Ijsje was niet slecht, maar niet m'n favoriet en de frietjes waren wel goed te eten.
Anneke
23 jun 2026 om 21:45
het was heerlijk
Thea
22 jun 2026 om 10:21
Smaakte prima! Zeer duurzaam verpakt ! Op één enkel dingetje na géén plastic, top
John
16 jun 2026 om 18:47
Lekkere patat. Kroket frikandel en. Lekkere pistache. Milkshakes.
N
11 jun 2026 om 18:48
Lekker snacketen. Goed verpakt.
John
30 mei 2026 om 23:39
alles was lekker dikke tien
Jeffrey
29 mei 2026 om 22:00
JA HET WAS SUPER LEKKER EN SNEL GELEVERD TOP
Heleen
28 mei 2026 om 21:51
Lekkere hamburgers en patatjes.
Sibel
25 mei 2026 om 13:16
Goed eten bezorgen netjes op tijd
Anil
24 mei 2026 om 23:09
burger is altijd goed bij deze kwalitaria!!! complimenten aan de chef!